img reklame danskernes brug af medier

Danskernes brug af medier

I en digitaliseret verden har vi flere og flere medier til rådighed. Og danskerne er hurtige til at adoptere nye medier og få nye medievaner. Men hvad betyder det for direkte mediers plads i medielandskabet.

 
img analyser magasiner danskerne 408x408

Danskerne & magasiner

I samarbejde med Wilke har vi, på baggrund af 1543 interviews, undersøgt danskernes holdning til, og brug af, trykte og digitale magasiner. Fokus er især på læseoplevelse af hhv. trykte og digitale udgaver af kundemagasiner og medlemsblade.

Hent analysen ”Danskerne & magasiner”


Danskernes holdning til reklamer

Med Reklameanalysen undersøger Mindshare danskernes holdninger til reklamer i forskellige medietyper. Reklameanalysen indeholder en række findings om graden af modtagelighed og barrierer over for reklame hos forbrugerne. Det viser sig bl.a., at vi oplever videoreklamer på nettet som mest irriterende.

Hent rapporten ”Danskernes holdning til reklamer”

 

Du er altid velkommen til at spørge din salgskonsulent eller ringe til vores kundeservice på 70 11 12 30 for at høre mere om vores analyser og indsigter.

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website