img reklame de direkte mediers effekt

Effekten af trykte medier

Vi har fremhævet en række cases, der særlig tydeligt illustrerer effekten af at integrere direkte medier i din markedsføring.

Case - Toptryk

Toptryk solgte 25% mere ved at satse rent på e-mail og Direct Mail frem for internet-markedsføring.

Bliv inspireret
 
Toptryk eksempel 408x408

Case – Lead

LEAD – enter next level købte adresser og sendte en Direct Mail, der gav fulde huse på LEADs uddannelser.

Bliv inspireret
 
Lead eksempel 408x408

Case – Stylepit

Første gang Stylepit henvendte sig direkte til kunder via et brev, opnåede de en ROI på 5,3.

Bliv inspireret
 
Stylepit eksempel 408x408

Case – Volkswagen

Med effektiv Direct Mail sender Volkswagen et virtuelt showroom hjem til 15.000 potentielle bilkøbere.

Bliv inspireret
 
VW eksempel 408x408 ny

Case – DEAS

Begavet Direct Mail strategi åbner nye døre for DEAS boligsalg og skaber ROI på 2,9.

Bliv inspireret
 
DeasBolig eksempel 408x408

Case – Telia

Fokus på kundeindsigt og segmentering fik Telias salg til at stige med hele 39%.

Bliv inspireret
 
Telia eksempel 408x408
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mere inspiration

Der er masser af inspiration at hente i vores store case-bibliotek, hvor du kan søge på brancher, medier og keywords.
 
 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website