Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

img reklame kombination af medier

Den rette kombination af medier

I arbejdet med at lægge den rette mediestrategi er det afgørende at forstå offline og online mediers virkning sammen og hver for sig, for at opnå størst mulig effekt – også når det gælder administrativ kommunikation.


img analyser Behind the mind 408x408

”Behind the Mind” – To studier om hjernen og trykt og digital kommunikation

I 2016 gennemførte PostNord i samarbejde med Ipsos og Neurons Inc neuromarketing-studiet ”Behind the mind”. Studiet, der giver indsigt i, hvordan kombination af trykt og digital reklame giver den bedste effekt, er nu fulgt op af ”Behind the Mind 2” – En svensk undersøgelse, der kaster nyt lys over, hvordan vores underbevidsthed reagerer på administrativ kommunikation, som fx regninger, og hvordan vi helst ønsker at modtage denne type kommunikation.

Om administrativ kommunikation viser undersøgelsen blandt andet at:

  • Print er den kanal, der mest konsekvent giver modtageren en positiv følelsesmæssig respons
  • Den visuelle opmærksomhed skærpes på print og får modtageren til at læse informationerne
  • Print fungerer på tværs af køn og aldersgrupper

Hent rapporterne ”Behind the Mind – sådan reagerer hjernen på trykt og digital kommunikation” og ”Behind the Mind 2 – How the brain reacts to administrative communication”, og se filmen.

Hent rapporten Behind the Mind

Hent rapporten Behind the Mind 2


PostNord - Behind The Mind Webinar

 

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website