img reklame kombination af medier

Kombination af medier

I arbejdet med at lægge den rette mediestrategi er det afgørende at forstå offline og online mediers virkning sammen og hver for sig – for at opnå størst mulig effekt.


img analyser Behind the mind 408x408

”Behind the Mind – sådan reagerer hjernen på trykt og digital kommunikation”

I samarbejde med Ipsos og Neurons Inc har PostNord gennemført et omfattende neuromarketing-studie ”Behind the mind – sådan reagerer hjernen på trykt og digitalt kommunikation”. Studiet giver indsigt i, hvordan forbrugere reagerer og agerer, når de bliver eksponeret for budskaber via hhv. trykte og digitale medier:

  • Hvilket medie skaber størst opmærksomhed, motivation og følelsesmæssigt engagement hos forbrugeren?
  • Hvordan udnytter man bedst synergieffekter mellem online og offline medier?
  • Kan 1+1 give 3?

Hent rapporten ”Behind the Mind – sådan reagerer hjernen på trykt og digital kommunikation” – eller se webinaret om undersøgelsen nedenfor.

Hent rapporten Behind the Mind


PostNord - Behind The Mind Webinar

 

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website