Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Nordic Advertising Compass 2019

Få indsigter til at optimere din markedsføring på det nordiske marked med Nordic Advertising Compass 2019, som du kan hente kvit og frit.

img advertising compass 2019

Nordic Advertising Compass 2019 fokuserer på flere områder relateret til reklame:

Medieforbrug
Hvor digitale er danskere i deres medieforbrug, og hvilke aktiviteter bruger flest på ugebasis?

Branchespecifik kommunikation
I hvilke kanaler ses tilbud og reklamer for forskellige brancher, og i hvilken kanal kan danskerne bedst lide at blive eksponeret for reklamen?

Forstyrrende reklame
I hvilken udstrækning forstyrres danskere af reklamer i hverdagen, og hvad er det først og fremmest, der skaber irritation?

Skærmtid i balance?
Hvad mener danskere om deres skærmtid, og hvilke aktiviteter udtrykker flest en vilje til at skrue ned for?

Hent Nordic Advertising Compass 2019

Undersøgelsen er lavet i samarbejde med researchbureauet Ungdomsbarometern på baggrund af 4.008 adspurgte i alderen 15-74 år i Danmark, Sverige, Finland og Norge i løbet af januar 2019.



Nordic Advertising Compass 2018

Få indsigter til at optimere din markedsføring i det nordiske marked med Nordic Advertising Compass 2018, som du kan hente kvit og frit.

img advertising compass 2018

Hvordan bruger danskere, svenskere, finner og nordmænd tidens medier? Og hvordan rammer du dem bedst med dine tilbud? Det har vi undersøgt i Nordic Advertising Compass 2018, som viser aktuelle tendenser og peger på de bedste medievalg, når du vil have opmærksomhed, reaktioner og relationer i det nordiske marked.

9 ud af 10 adspurgte ville blande fysiske og online medier, hvis de selv drev en forretning, og undersøgelsen slår også fast, at en omnichannel-tilgang er vejen frem for effektiv markedsføring. For eksempel er e-mail det foretrukne medie til lancering af nye produkter, mens trykt reklame i postkassen er det bedste valg til at inspirere og vise udvalg.

Hent Nordic Advertising Compass 2018

Undersøgelsen er lavet i samarbejde med researchbureauet Ungdomsbarometern på baggrund af 4.629 adspurgte i Danmark, Sverige, Finland og Norge i alderen 15-74 år.

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website