fresh gigs hero 1920x523

Fresh Gigs

Mikrofiber undertøj skaber megasucces 

 

 

Baggrund

Fruit of the Loom ville lave undertøj, der passede helt perfekt. Derfor lavede de en kampagne i USA, der skulle supportere deres mikrofiber kvindetrusser og boksershorts til mænd.  


Analyse og strategi

Virksomheden lavede en national brandingkampagne med titlen ”Start Happy”. DNA’et i kampagnen var den simple, men universelle, sandhed, at det undertøj, du tager på om morgenen, har indvirkning på, hvordan resten af dagen forløber. Den integrerede kampagne anvendte TV-reklamer – med voice-over af den kendte komiker Jay Mohr – og radio og digital markedsføring, der ledte trafik ind på fruit.com. Kampagnen bestod også af et brev, der blev sendt ud til dem, der, ifølge samarbejdspartneren LinkedIn, havde skiftet job i kampagneperioden. De fik sendt brevet med gratis undertøj, så de kunne få en frisk og god start på deres nye jobs. Her blev de også opfordret til at skrive om det online.


Resultater og effekt

Indtil videre har kampagnen fordoblet benchmark for LinkedIn InMail kampagner. Og der har været mere end 126 mio. earned visninger.

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website