NNIT Mobility hero 1920x523

NNIT A/S

Mobility

 

 

Udfordring

At kommunikere et meget komplekst budskab på en enkel måde og med en samlet løsning over for en travl og ombejlet målgruppe, der bestod af både eksisterende og potentielle kunder.


Målgruppe

Salgs-, IT- og marketingdirektører i 197 udvalgte store, danske virksomheder – både kunder og potentielle kunder fra de strategiske segmenter som NNIT samarbejder med.


Kampagnens mål

At skabe opmærksomhed om mulighederne ved Mobility gennem samarbejde med NNIT, at bygge en position for NNIT som den troværdige og fremtidssynede IT-samarbejdspartner samt at generere kvalificerede leads.


Strategi

Præmisserne for kampagnen stillede store krav til den kreative løsning, da den skulle dække en bred målgruppe med forskelligt kendskab til NNIT. Ideen blev baseret på indsigten om at være personlig og direkte - med en fræk tilgang om at fremhæve, hvad der ville være sket 12 måneder frem i tiden ved et aktivt tilvalg af mulighederne med Mobility i samarbejde med NNIT.

Med indsigten om at ingen – selv ikke en direktør – kan undgå at se efter en ekstra gang, når han/hun kan se sig selv blive rost i medierne, blev der udviklet 197 unikke specialproducerede aviser – en til hver udvalgt kontaktperson. Avisen var udformet som en typisk erhvervsavis, og på forsiden kunne modtageren læse om sin egen virksomhed og den succes, Mobility havde bidraget til – et år ude i fremtiden.

Den relevante og personlige historie pirrede nysgerrigheden, og fik modtageren til at logge ind online via en individuel kode for at se en unik og personlig onlinevideo. Her blev personen præsenteret for alle fordelene og mulighederne ved Mobility. Ved at svare på tre simple spørgsmål kunne modtageren deltage i en konkurrence om at vinde en iPhone.

På kampagnesitet kunne målgruppen også læse om fordelene ved produktet Mobility, samt booke et møde, blive ringet op eller tilmelde sig NNITs nyhedsbrev ”Bulletin”. Kampagnen blev understøttet af bannerannoncering på LinkedIn, ComputerWorld og NNITs eget website, som ledte ind på et generelt kampagnesite med en general introfilm om Mobility.


Resultat

18 %, som responderede på udsendelsen, var kvalificerede leads – og 19 % af disse endte i direkte salg.

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website