fit nesting doll hero 1920x523

The Fit Nesting Dolls

Babushka-dukker motiverer nytårsforsæt

 

 

Baggrund

Mange af os starter året med en plan, der ofte handler om at komme i form i løbet af det nye år. Alligevel stopper næsten 80 % af dem, der starter i et fitnesscenter i januar, inden for de første fem måneder. Den amerikanske fitnesskæde BRICK ville motivere deres medlemmer til at blive ved med nytårsforsættet og nå målene. Sekundært ville kæden skaffe nye kunder til deres centre i New York, Chicago og Los Angeles. 


Analyse og strategi

Fremadrettede workout-planer blev skabt og så omsat til forme, der blev lavet til Babushka-dukker. Hver mål i planen var repræsenteret ved en unik dukke, så der hele tiden var en fysisk reminder på, hvor deltageren var i forløbet. Der blev lavet forskellige dukker med et unikt træningsprogram indeni, afhængigt af om man bare skulle tabe sig eller træne til en triatlon. Der var en plan til alle! Direct Mails blev sendt til nye medlemmer i de tre byer, som et stærkt incentive til at være tro over for nytårsforsættet og følge den personaliserede ”keep-fit” plan. Alle dukkerne var synlige på BRICK’s website sammen med historier og testimonials fra medlemmer, der har brugt dukkerne med succes og formået at gennemføre nytårsforsættet. Der blev også lavet plakater og social content som opbakning til kampagnen.


Resultat og effekt

Med Babushka-dukkerne lykkedes det BRICK at huske nye og eksisterende medlemmer om fordelene ved fitness – og ved at blive ved. Dukkerne var effektive til at give medlemmerne den support, information og motivation, de havde brug for for at nå målene.

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website