Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

YouSee Direct Mail

Breve skaber interesse og får kunderne til at handle

Over dobbelt så høj interesse, en næsten dobbelt så høj opfattelse af at virksomheden gør noget for kunderne og en ROI på 4. Fysiske breve gav markant bedre resultater, da YouSee sendte breve og e-mails med præcis samme budskaber.

 

Udfordring:

  • At få de eksisterende kunder til at føle sig værdsat.
  • At en del kunder ikke har givet e-mail permission.
  • At finde den kanal, der er bedst til at øge salget og indtjeningen.

Løsning:

  • Julekampagne med split på e-mail og fysisk Direct Mail.
  • Test af den kreative udformning.
  • Efterfølgende effektmåling af modtagernes reaktioner.

Resultat:

  • Over 25 % flere læser Direct Mail, og brevene skaber over dobbelt så høj interesse.
  • Dobbelt så mange diskuterer brevet, og brevet opfattes som god kundepleje.
  • Udgifterne til at sende breve tjente sig ind fire gange.
Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website