Vi anvender cookies til at få hjemmesiden til at fungere og at lave statistik som vi kan bruge til at forbedre hjemmesidens indhold. Du accepterer brugen af cookies ved at lukke boksen eller klikke videre. Lær mere om cookies

Behindthemind hero

Nordens første neuromarketing-undersøgelse

Kom med Behind the Mind

Mysteriet om hønen og ægget er løst – når det handler om medier og markedsføring
Ved hjælp af Nordens største neuromarketing-undersøgelse har vi fået indblik i forbrugernes ubevidste reaktion på markedsføring i forskellige medier. Undersøgelsen hedder ‘Behind the Mind’ og leverer svar på spørgsmål, der hidtil har været en gåde på linje med den om hønen og ægget.

Behindthemind video

Om ’Behind the Mind’

  • Behind the Mind opsummerer neurovidenskabelige data fra 200 mennesker.
  • Den omfatter 20.700.000 hjernescannede målepunkter og 1.656.000 målepunkter fra eye-tracking.
  • Undersøgelsens resultater viser, at en kombination af trykt og digital reklame giver den bedste effekt: 1+1 = 3.

Hvad er neuromarketing?

Neuromarketing benytter neurovidenskabelige metoder, som eksempelvis hjernescanning og eyetracking, til at undersøge de dybtliggende ubevidste drivkræfter i mennesker, som man ønsker at påvirke med markedsføring.

Hent rapporten her

Save

Save

Save

Save

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website