img reklame optimer effekten
img muligheder optimer effekten 408x408

Optimer effekten

Når du benytter Direct Mail eller Magasinpost til at kontakte eksisterende eller potentielle kunder, har du flere strenge at spille på for at optimere effekten.

Find ud af, hvordan dit materiale opleves - i tide for at optimere

Med NeuroVision analyserer vi dit materiale (fx konvolutter, breve og websites) og leverer en rapport med indsigter, som viser, hvordan det opleves af modtageren. På det grundlag foreslår vi konkrete tiltag, der kan forbedre dit materiale – så du opnår det ønskede resultat.

Læs mere


Arbejd med segmentering for at sikre relevansen

Relevans er væsentlig for succes i alle former for kommunikation. Når du rammer modtagerens livssituation eller adfærdsmønster, har du større chance for bedre respons – og kan dermed opnå en lavere kontaktpris samt øget ROI af dine kampagner. Derfor benytter vi Conzoom. Conzoom er et geodemografisk analyse- og segmenteringsværktøj, der gør dig klogere på dine kunder og nye målgrupper.

Læs mere


Brug effektmåling til at gøre det endnu bedre næste gang

Hvordan modtager din målgruppe din kommunikation? Bliver den set, læst og husket? En effektmåling, der omfatter eksponering, læse- og gemmeværdi, oplevelse af indhold og efterfølgende handling, giver værdifuld viden til at optimere din næste kampagne.

Læs mere

 

Lad dig inspirere af andres succes

Hvorfor ikke bruge andres gode ideer og erfaringer til at optimere din markedsføring? I vores casebibliotek finder du masser af inspiration til intelligent mediestrategi, brug af data samt kreativ eksekvering.

Se cases


Case - Stylepit

Første gang Stylepit henvendte sig direkte til kunder via et brev, opnåede de en ROI på 5,3.

Bliv inspireret
 
Stylepit eksempel 408x408
 

Case - Toptryk

Toptryk solgte 25% mere ved at satse rent på e-mail og Direct Mail frem for elektronisk markedsføring.

Bliv inspireret
 
Toptryk eksempel 408x408
 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website