img reklame saelg mere

Sælg mere til dine kunder

Når det handler om at sælge mere, er det klassisk købmandslogik at dyrke kunderelationer. Derfor hjælper vi dig gerne med at henvende dig fysisk og direkte til dine kunder – og derved skabe loyalitet.

 
img muligheder saelg mere 408x408

Det fysiske møde styrker relationen

Når du ønsker at skabe ekstra opmærksomhed og styrke relationen, er det en god ide at sende en Direct Mail til alle dine kunder eller til en udvalgt kundegruppe – fx kunder med interessere for et specifik produkt, dine bedste kunder eller inaktive kunder, du gerne vil vinde tilbage.

En Direct Mail vidner om, at du har gjort dig umage og har interesse for modtageren – især hvis du kommunikerer relevant på baggrund af viden om modtagerens livssituation og/eller adfærd. Og fordi vi sjældnere og sjældnere modtager et brev, opleves din Direct Mail som eksklusiv.


Direct Mail

  1. Direct Mail er personligt adresseret, så du kan målrette indholdet 1:1.
  2. Du har stor frihed i den kreative udformning.
  3. Direct Mail kan også genaktivere passive kunder.
  4. Det er nemt at måle responsen og dermed ROI.
  5. Du kan vælge at opdatere din database med en adressevalidering.
  6. Direct Mails kræver ikke permission (men respekterer Robinsonlisten)
Læs mere


Brug Direct mail til invitationer, særlige tilbud og winback-aktivitet

En henvendelse i postkassen er oplagt i mange tilfælde. For eksempel, når du vil invitere til kundeprogrammer, brande virksomheden med personlig, kreativ eller eksklusiv markedsføring, invitere til events, sende et godt tilbud eller en gave – eller reaktivere passive kunder. Husk, at du også kan sende Direct Mails til kunder i udlandet.


Magasinpost vedligeholder relationer

Magasinpost er et effektivt medie til at sælge mere til dine eksisterende kunder, fordi magasiner plejer loyaliteten. Magasinpost kan være kataloger, medlemsblade, brochurer og lignende til en stor gruppe modtagere samtidigt. Magasinpost kan bl.a:

  1. Effektivt eksponere både brede og dybe sortimenter
  2. Pleje relationer og øge loyaliteten
  3. Skabe mersalg
Læs mere


Trykte medier styrker effekten af digital reklame

Nordens største neuromarketingundersøgelse viser, at en fysisk henvendelse i postkassen styrker din digitale kommunikation – og kan sikre markedsføring, hvor 1+1 = 3.

Læs rapporten ’Behind the Mind’


Skriv breve der sælger

Få teknikker til at disponere din kommunikation, så du rammer plet. Vi går bag om Direct Mailens effektive greb.

Læs mere her
 
img analyser guides bedre effekt
 

Case - DEAS Boligsalg

Begavet Direct Mail strategi åbner nye døre for DEAS boligsalg og skaber ROI på 2,9.

Bliv inspireret
 
DeasBolig eksempel 408x408
 
Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website