img reklame Skaf nye kunder

Skaf nye kunder

PostNord kan hjælpe med at identificere dine mest potentielle kunder – og sørge for, at du rammer dem direkte med din markedsføring.


Du styrker salget, når det første møde er fysisk

I en multichannel virkelighed er det afgørende at optimere sin markedsføring med det rette mediemiks. Og når det handler om at skaffe nye kunder, viser Neuromarketing-studier, at en fysisk henvendelse i postkassen styrker din digitale kommunikation.


Direct Mail

  1. Direct Mails er et eksklusivt og direkte medie
  2. Køb adresser, og henvend dig personligt, fx til målgrupper, der ligner dine kunder.
  3. I en ellers digital verden oplever modtageren den personlige Direct Mail som noget særligt
  4. Du har stor kreativ frihed i udformningen.
  5. Direct Mails kræver ikke permission (men respekterer Robinsonlisten)
Læs mere

Case - LEAD enter next level

LEAD – enter next level købte adresser og sendte ledere, HR-chefer og HR-konsulenter en Direct Mail, der gav fulde huse på LEADs uddannelser.

Bliv inspireret
 
Lead eksempel 408x408
 

Analyse - Behind the Mind

’Behind the Mind’ er Nordens største neuromarketing-studie om hjernens reaktion på trykt og digital kommunikation.

Bliv klogere

img analyser Behind the mind 408x408
 

Save

Save

Save

Save

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website