img reklame styrk dit brand
img muligheder styrk dit brand 408x408

Styrk dit brand

Vi hjælper blandt andet med at sende kataloger, medlemsblade, Direct Mails og andre breve, som er med til at knytte din målgruppe emotionelt til dit brand.


Når du udkommer jævnligt, forbliver dit brand top of mind

Kataloger, medlemsblade, Direct Mails og andre breve kan være en enkel at måde knytte dine modtagere stærkere til dit brand på.

I mange tilfælde bliver bladet læst flere gange og lagt frem, så andre også får glæde af det. Og selv om flere og flere producerer elektroniske blade, er der noget særligt ved at få sit medlemsblad i hånden.

Undersøgelser viser bl.a., at vi hellere fordyber os i trykte end elektroniske medier, og at stresspåvirkningen er lavere, end når vi modtager elektronisk kommunikation.

Læs mere i analysen Behind the mind


Magasinpost

  1. Magasinpost kan være kataloger, medlemsblade, brochurer og lignende sendt til en stor gruppe modtagere samtidigt.
  2. I forbindelse med Magasinpost får du adressevask, der sikrer, at dit blad når frem – også selv om modtageren er flyttet eller bor i sit sommerhus dele af året.
  3. Danskerne foretrækker at modtage magasiner, tilbud og blade fysisk. Se analyse nedenfor.
Læs mere


Direct Mail styrker relationen til dit brand

I en digital verden hvor mange føler, de bliver spammet med e-mail markedsføring, er det noget særligt at få et personligt brev – som en Direct Mail fra din virksomhed jo er. Derfor kan du oplagt benytte Direct Mailen i situationer, hvor du vil styrke dine kunders relation til dit brand. Direct Mail er et godt medie til at:

  • Kommunikere vigtig information
  • Brande virksomheden med personlig, kreativ eller eksklusiv markedsføring
  • Styrke din digitale markedsføring. Forskning viser, at du øger effekten af din kommunikation ved at kombinere trykte og digitale medier*
  • Kommunikere til dem, der ikke ønsker digital kommunikation
Læs mere
 
 

Brug PP-mærket som branding på konvolutten

I stedet for at bruge et almindeligt PP-mærke kan du designe dit eget. Du skal blot sætte et billede af logo, produkt eller kampagne-visual ind i PP-mærkeskabelonen – så får du PP-mærker, der brander brevene fra din virksomhed.

Læs mere

Case - SOS Børnebyerne

78% af læserne siger, at SOS-NYT påvirker deres opfattelse af SOS Børnebyerne i positiv eller meget positiv grad.

Bliv inspireret
 
SOS bornebyerne eksempel 408x408

Analyse - Danskerne og Magasiner

Se, hvordan danskerne læser magasiner, og lær deres holdninger til trykte og digitale magasiner at kende.

Bliv klogere

img analyser magasiner danskerne 408x408

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website