Brev

Udnyt det administrative brev

I en digitaliseret verden har vi flere og flere medier til rådighed. Og danskerne er hurtige til at adoptere nye medier og få nye medievaner. Men hvad betyder det for direkte mediers plads i medielandskabet.

 

Unikke kvaliteter

Brevet har en række unikke kvaliteter, når det drejer sig om effektiv administrativ kommunikation. Når der kommer et brev ind ad brevsprækken, er der et klart større fokus på indholdet, end man oplever i andre sammenhænge. Det giver brevet en større gennemslagskraft, og derfor huskes indholdet også bedre.


Relevant og målrettet indhold

Brevet bliver opfattet som et seriøst og vigtigt kommunikationsmiddel. Man skal derfor udnytte dette åbne vindue til at få leveret sit budskab på bedst mulig vis. Modtagere vil have breve, der er vedrørende. Derfor skal afsender altid stræbe efter at levere relevant og målrettet indhold.


Udnyt mulighederne

Med et veludført skriftligt og visuelt stærkt brev kan man styrke virksomhedens image og brandværdi. Når man alligevel sender fakturaer, årsopgørelser osv., er det samtidig en oplagt mulighed at bruge brevets styrker til at:

  1. Skabe potentiale for mersalg
  2. Inspirere til andre services
  3. Aflaste kundeservice med relevant information

Inspiration til det administrative brev

Vi har samlet en lang række inspirerende cases, som udnytter brevets kvaliteter til fulde og skaber mærkbare resultater. Find inspiration, og se mulighederne i kategorien "Brev/Faktura" under fanebladet Medier i vores casearkiv.


Det Bevidste Brev

Ph.d. i retorik Anne Katrine Lund har skrevet en fantastisk og anvendelig bog om, hvordan man udnytter det administrative brev bedst muligt i effektiv kommunikation. Få indsigt og et godt overblik i Det Bevidste Brev


 
Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website