img reklame kreative muligheder

Kreative muligheder

Med Direct Mail kan du vælge tillægsydelser, der giver dig frihed til at være lige så kreativ, som du har lyst til.


img raadgivning kreative muligheder 408x408ny

Kun fantasien sætter grænser med Direct Mail

Vil du overraske og skabe optimal opmærksomhed? Du kan vælge at få din Direct Mail håndteret manuelt, så du har større frihed i udformningen af dit budskab. Send fx en bold, en ottekant, et budskab i gennemsigtig plast eller noget helt fjerde. Bare tænk ud af boksen, og vær kreativ med farver, form og materiale, der taler til dine modtageres sanser. Du kan også fravælge det frie felt, der ellers er påkrævet til PostNords sorteringskode – og du behøver kun at sende 1.000 stk./parti for at benytte tillægsydelsen ”Manuel håndtering” til Direct Mail.

Læs mere


Brug også PP-mærket kreativt

Den gennemført kreative Direct Mail har også sit eget kreative PP-mærke. Det er nemt at designe med vores skabelon til kreative PP-mærker. Alt, du skal gøre, er at indsætte et billede af virksomhedens logo, et produkt eller en kampagne-visual – så er det klar til dine Direct Mails.

Læs mere


Find ud af, hvordan dit materiale opleves – i tide til at optimere

Med NeuroVision analyserer vi dit materiale (fx konvolutter, breve og websites) og leverer en rapport med indsigter, som viser, hvordan det opleves af modtageren. På det grundlag foreslår vi konkrete tiltag, der kan forbedre dit materiale – så du opnår det ønskede resultat.

Læs mere


Case - Røde kors

Der er kun 2 cm mellem hungersnød og håb. Det synliggør Røde Kors med et armbånd i en effektiv Direct Mail.

Bliv inspireret

RoedeKors 2cm eksempel 408x408

Case – Volkswagen

Med effektiv Direct Mail sender Volkswagen et virtuelt showroom hjem til 15.000 potentielle bilkøbere.

Bliv inspireret

VW eksempel 408x408 ny

Save

Save

Save

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website