img reklame segmentering Ny

Kundeanalyse & segmentering

Vi tilbyder en unik og brugbar analyse, der viser, hvordan din kundedatabase fordeler sig geografisk og demografisk.


img raadgivning kundeanalyse 408x408

Få indsigt til mersalg og nysalg fra din kundedatabase

Ud fra variable som alder, familietype, boligform, indkomst, formue og conzoom®typer giver analysen et præcist billede af dine kunder i tekst, diagrammer og på et Danmarkskort. Den segmenterede kundeanalyse er et godt udgangspunkt, når du vil:

  • Optimere kommunikationen til målgruppen og skabe relationer
  • Målrette tilbud til kunder med en ønsket profil
  • Henvende dig til tvillinger (altså andre danskere, som ligner de gode kunder)
  • Øge omkostningseffektiviteten af Direct Mails

Indkreds din målgruppe uden kundedata

I de tilfælde, hvor du ikke har egne kundedata, benytter vi Index Danmark/Gallup til at indkredse din målgruppe og ramme dem direkte. Index Danmark/Gallup måler løbende danskernes forbrug af medier og mærkevarer samt livsstil, adfærd, sociodemografi, interesser, aktiviteter og holdninger. Undersøgelsen udarbejdes af Kantar Gallup fire gange årligt og er baseret på ca. 25.000 respondenter.

Du er altid velkommen til at spørge din salgskonsulent for at høre mere om vores kundeanalyser og segmenteringsmuligheder.


Case – Telia

Fokus på kundeindsigt og segmentering fik Telias salg af superhurtigt bredbånd i Sverige til at stige med hele 39%

Bliv inspireret
 
Telia eksempel 408x408
 

Case – Alka Bilforsikring

Alkas målrettede Direct Mail om bilforsikring gav et flot imponerende ROI på 7.

Læs mere
 
Alka Billig bilforsikring eksempel 408x408
 

Save

Save

Save

Save

Download rapport
 

Send dit navn og din mailadresse – så får du en e-mail retur med et link, der sikrer, at du er dig og ønsker kommunikation og adgang til vores rapporter om markedsføring.

Ja, tak Post Danmark A/S og de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber* må gerne dele mine oplysninger med hinanden og kontakte mig via brev og elektronisk post (fx e-mails, sms og mms) med henblik på markedsføring af produkter/ydelser* samt i forbindelse med kampagner, events og konkurrencer. *) Du kan altid holde dig orienteret om de til enhver tid værende koncernforbundne selskaber og produkter/ydelser på denne website